Bij ECAR willen wij tevreden, enthousiaste klanten die goed advies krijgen, helemaal happy elektrisch gaan rijden en tot de conclusie komen dat ze, zoals door ons beloofd, inderdaad veel geld per jaar op hun autokosten besparen. Daar kunnen ze dan weer leuke dingen van doen… en intussen nog eens tevreden aan ons denken!
Om alle collega’s scherp te houden, hebben wij de ECAR Merkwaarden geformuleerd. Daarin geven wij aan wat klanten van ons mogen verwachten en… waaraan iedereen zich dient te houden. Wij weten dat alles mensenwerk is en dat er dus toch een keer onverhoopt iets mis kan gaan. Ook dan moeten die Merkwaarden ervoor zorgen dat de klant toch helemaal tevreden wordt gesteld. Hieronder zie je ze op een rij. Je komt ze ook op onze website tegen, en dus in de praktijk. Gaat er toch iets minder naar wens? Dan kun je altijd reageren naar onze brand ambassador Jan Rooderkerk, via jan@ecar.nl. Hij is anders dan de ECAR-collega’s niet in dienst, is onafhankelijk en combineert ervaring met de wil om ECAR echt in alles te laten excelleren. Want alleen dan gaan meer mensen schoon, goedkoop en lekker elektrisch rijden. U kunt er dus op rekenen dat ook een onverhoopte klacht serieus wordt behandeld. De kwaliteit van een bedrijf wordt immers echt duidelijk door de manier waarop eventuele fouten worden hersteld! Maar in principe houden de merkwaarden het maken van fouten tegen. Als wij nog nieuw voor u zijn, bent u van harte welkom voor een bezoek en een kennismaking, zodat ook u kunt ervaren wat ECAR anders dan anderen maakt. Welkom!